utorok, októbra 28, 2008

Už im to opäť jebe!

Zobudil som sa v nedeľu do krásneho dňa. Teda až na trápiace ma kríže. Ako hovorí môj kolega Jardík, mal by som sa už vykašlať na šport a začať sa venovať športu už len pri compe.
Ale k veci. Popri tipovaní futbalových zápasov (znova úspešnom :-P ) som mal pustený televízor. Ako podmaz mi to vyhovuje, nevyrušuje ma to a dotvára moju pohodovú atmosféru. Azrazu až ma zamrazilo. Ako? Čo? Prečo? Bola to reklama na nášho fialového mobilného operátora. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby tá reklama nebola vianočná. Teraz 26. októbra? Už začínajú s Vianocami? Znervóznel som a zistil, že aj konkurent z prostredia pevnej linky vytiahol reklamu podobného rangu. Starostlivý deduško pri vianočnom stole by si zaslúžil viac ako len facku, rovnako ako pospevujúci trtkovia z t-mobilnej reklamy.
A tak čakám, kedy aj oranžový a kyslíkový operátor príde s podobnou iniciatívou. Pár vecí ale viem určite. Že tieto reklamy sú tu čoskoro, že im to opäť jebe a že mi Vianoce opäť úplne znechutia...

Žiadne komentáre: